Klantenservice, Waarmee kunnen wij u helpen?
Contact:
Onze klantenservice is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17.00 op: 0318 744 755.
Per email kunt u ons bereiken via support@nauticgear.nl
Ons adres is: 12 Volt TV, Inductorstraat 16, 3903 KB, Veenendaal
Wanneer ontvang ik mijn bestelling:
Het merendeel van de artikelen kunnen wij uit eigen voorraad leveren. Artikelen die bij ons op voorraad zijn en op werkdagen voor 17.00 worden besteld worden dezelfde dag aan u verzonden en worden in de regel de eerst volgende werkdag bij uw bezorgd. (m.u.z. van de zondag)
Als u een bestelling plaast waarvan een artikel 1,2 of 3 dagen levertijd kent en in dezelfde bestelling besteld u ook voorraad artikelen, dan geld de levertijd van 2 a 3 dagen. De voorraad artikelen worden dan meegezonden waneer het langst leverbaare artikel binnen is.
Mocht u een deel van uw bestelling eerder willen ontvangen, neemt u dan contact met ons op.
Afhalen van uw bestelling:
Wanneer u tijdens uw bestelling ervoor gekozen heeft deze bij ons afhaalmagazijn af te halen kan dit nadat u van ons een afhaalbericht heeft ontvangen.
U bestelling wordt, voordat u dit afhaalbericht krijgt, eerst klaargemaakt door een van onze medewerkers.Daarna verzenden wij per mail u het afhaalbericht.
Met dit afhaalbericht kunt u uw bestelling afhalen tussen 09.30 en 17.00 uur op werkdagen.
Afhalen bestelling bij u in de buurt:
Op het moment dat u bij 12 Volt TV een bestelling plaatst, kunt u bij verzendmethoden voor de verzendoptie ‘Afhalen bij PostNL punt’ (voorheen PakjeGemak) kiezen. (verschijnt nadat u postcode en huisnummer heeft ingevoerd). Deze service maakt het mogelijk om zelf aan te geven waar u uw pakket wilt ophalen. Niet op uw thuisadres, maar op één van de afhaalpunten in Nederland. Dit kan een vestiging van onze vervoerder zijn, maar ook bij een winkel waar een PostNL servicebalie aanwezig is. Op basis van postcode, plaatsnaam of regio worden de dichtstbijzijnde locaties getoond, inclusief openingstijden. Met ‘Afhalen bij PostNL punt’ (PakjeGemak) kunt u dus voorkomen dat u afleverpogingen mist. U kunt het pakket dan gewoon ophalen bij de door u geselecteerde locatie! Sommige lokaties zoals bouw- of supermarkten zijn in veel gevallen ook 's avonds geopend. Zodra uw bestelling door ons is verzonden ontvangt u een trackinnummer. Zodra uw pakket op het door u gekozen afleverpunt klaar ligt ontvangt u een SMS- of email bericht van ons.
Garantie
Wanneer uw aangekochte product defect raakt, is het zeer fijn om te weten op welke garantietermijn u recht heeft. Bij gebruiksgoederen kan geen aanspraak gemaakt worden op garantie indien het defect door veelvoudig gebruik komt. Fabricagefouten vallen uiteraard wel onder garantie. Alle aangeboden garanties doen geen afbreuk aan de wettelijke rechten aangaande garantie en conformiteit.
Wij leveren op alle producten 2 jaar garantie, met uitzondering van de producten die onder de kop "uitgesloten van retour en garantie" vallen.
Op onze speciale garantie pagina leest u alle ins en outs met betrekking tot garantie.